Random-juttuja

Nautin pienistä arjen helmihetkistä ja tykkään valokuvata pieniä arjen iloja, lähinnä puhelimella. Mielestäni instagram on erinomainen paikka jakaa pieniä hetkiä. Itse jaan siellä arjen iloja ja kauniita hetkiä: luontokuvia, endorfiinipöhinää urheilulajien parista, ruokakuvia, arkisia ylellisyyksiä, juhlahumua ja ystävien tapaamisia. Asioita, joita katsellessa tulee hyvä mieli. Nyt onkin outoa, kun joko mun puhelin alkoi sekoilemaan taikka sitten Lumian instagram-sovellus(taikka mahdollisesti molemmat), enkä ole pystynyt käyttämään instagramia laisinkaan. Siispä näin alkavan viikonlopun kunniaksi ajattelin jakaa muutamia pieniä hetkiä sieltä täältä valokuvakansioiden kätköstä ja ehkä kertoa samalla täysin random-juttuja itsestäni.

Tykkään hassutella. Sytyn extemporejutuilla. Voin heittäytyä hetkessä, enkä pelkää olla esillä.
 

Maapähkinävoi on yksi heikkouksistani. Riisikakku tai paahdettu leipä, jonka päällä runsas kerros maapähkinävoita ja banaania on aivan mielettömän hyvää. 
 
  
Puolukat on tosi herkullisia ja yksiä lempimarjoistani. Puolukka on ihan parasta puuron päällä tai smoothiessa! Nam.


Tykkään tehdä ja touhuta, mutta yhä enemmän arvostan myös rauhallisia hetkiä sohvan nurkassa taikka hiljaisuutta vain omissa oloissani.


Olen ollut naimisissa yhdeksän vuotta. Ihastuin mieheeni jo 12 vuotiaana. 


Ensivaikutelma sushiin oli epämiellyttävä, mutta niin se makuaisti muuttuu ja sushi on nykyisin taivaallista.
 

Olen kofeiiniriippuvainen ja saan päänsäryn, jos en saa kahvia. Plaah. Koetan vierottautua, mutta kahvittelu sattuu nyt olemaan niin kivaa.


 Luulen, että en kyllästy auringonlaskun ihailuun ikinä.


Ihanaa viikonloppua kaikille! Nautitaan pienistä arjen hetkistä!

Käytätkö instagramia?  Onko muuten muilla ongelmia sen kanssa?
Kirjoitahan kommenttiboxiin kaksi randomjuttua itsestäsi:)

Kommentit

  1. Hei munkin Lumian Instagram Beta -sovellus kiukutteli noin kuukaus sitten! Aina jos tuli video ja rupes katsomaan sitä, ni ohjelma sulki itsensä. Mulla on nykyään käytössä sellainen ohjelma kuin 6tag. Sekin on siis joku instagram-sovellus, mut hyvin toimii.

    Kaks random-juttua.. en oo syöny sipsejä puoleentoista vuoteen! Jaja.. inhoon etanoita, ennemmin joku ötökkä ku etana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sama homma tuossa beta-sovelluksessa mulla, nyt se sitten sekosi tyystin, joka ehkä johtuu myös siitä että koko puhelin sekosi. Noh kunhan saan puhelimen kuntoon niin voin testata tuota mainitsemaasi instasovellusta. :)

      No ohops onpa ollut pitkä tauko sipseistä, mä herkuttelen aina aika ajoin. Hah etanat on semmosii limalöllyköitä että enpä ihmettele:)

      Poista
  2. Kiva postaus!! :) Ja tiiätkin mun mielipiteen Lumian beta-Instagramista, joten ei siitä sen enempää! Toivottavasti alkaa pelittämään ja pian! Kun olin ilman puhelinta sen pari viikkoa eniten kaipasin just Instaa! Ja okei..Whatsappia! :) Hmm..random-juttuja: mun suosikkivälipala just nyt on banaani maapähkinävoilla ja oon varmasti ihan yhtä koukussa kahviin kuin säkin! :D Tsemppiä ja ihanaa viikonloppua! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, tilttas sitten tosiaan koko puhelin ja hävisi kaiiikki tiedot. Ai että, aloitan nyt puhtaalta pöydältä. Josko jossakin vaiheessa saisin asennettua myös instasovelluksen, koska se on vaan niin kiva! Ja namnam siellä herkutellaan samoilla jutskilla.

      Poista
  3. Aaws ❤ ihana teksti! Alkoi tehdä mieli kirjoittaa random-asioista blogiin itsekin :) Ainaki nyt ekana tulee mieleen, että oon iloinen mun pitkään ja hartaasti kukkivasta orkideasta ja että tykkäsin tämän aamun uinnista ihan hulluna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä oli kiva kirjoittaa ja myös kiva päästä julkaisemaan kuvia, joita näpsii aikatavalla paljon pienistä arkisista hetkistä. Kaikkea sitä kuvamatskua ei oikein viitti instaankaan laittaa, joten tällainen postaus on siihen just passeli. Ja oi orkidea, kaunis kukka ja aamu-uinnille peukut! Päivä kyllä lähtee niin huipusti käyntiin! Aamusaunahan on jotain erityistä luksusta. :)

      Poista
  4. Ite kanssa käytän tuota 6tagia, paree on :). Mulla on keveä yövuorokooma meneillään ja illalla arjen luksusta on käydä anopilla saunomassa (oon myös illan kotona yksin ja mulla on kaapissa Fazerin sinistä, hah!) 😊.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vinkkien perusteella testataanpa tuota 6tagia:) Heh huiput randomit, onko enää fazeria jäjellä? Mulla ei ehkä olis :P

      Poista
  5. Ihania random-juttuja :) Varsinkin tuo kuva susta ja sun miehestä oli joteskin aivan ihqu :)
    Hmm omia randomeita...

    Pelkään leppäkerttuja (joku omituinen lapsuuden trauma). Mun mielestä ne on vaan koppakuoriaisia nätissä asussa :D

    En osaa röyhtäistä. Avomies on yrittänyt kaikin keinoin opettaa röyhtäsyä mulle, mutta ei vaan onnistu. :D

    Kas siinä - todella randomeita! :D

    Hauska postausidea tämä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha huippuja randomeita :D Ja joo, söpistelykuvat on aina ihania. :)

      Poista

Lähetä kommentti